martes, 3 de junio de 2008

A mañanciña

!Bos días mañanciña doce, que me terás preparado pra hoxe!
Estou na miña cama ,quentiña,agostiño, saco a man e deixo co sol
mea quente.
Escoito os paxariños ,que fora festexan o novo dia, contentiños,
e moi alegres.
!Que alegría dan a mañá!
Pola fiestra chégame o arrecendo de madre selva , cerro os ollos
Disfruto do momentiño eu soia ,quero seu recordo ata noitiña
Miro o lonxe ,vexo os prados,as leiras,as miñas montañas,o regato
Que pasa pola eira, coa auga fresquiña, regando a eira.
Calo, escoito, o cuco ,a bubela e o paporrubio fan unha festa.
Cando me queira estar soa deixarme nesta terra,nela buscarei
Miña calma meu ben miña forza.

Cantarina

1 comentario:

Andrea Pino dijo...

Administradora do blog:

Ainda que algunhas obras estean penduradas ao blog fóra de tempo, entran no concurso porque a obra foi enviada o día 31 de maio, polo que ainda lle correponde entrar no concurso. Non se admiten as obras que entraron o día 1 de Xuño.
Que estean penduradas máis tarde depende da miña rapidez a hora de poder actualizala bitácora.

Un saúdo. Grazas a todos por participar.